Tento blog je preventivním opatřením proti 1) smazání pevného disku, 2) spláchnutí flashky do záchodu, 3) krádeži, ztrátě nebo požáru, při němž by došlo ke zničení jedinečného šanonu s poznámkami a texty, 4) kombinaci všech předchozích katastrof. Vychází bez jakéhokoli žánrového omezení, a to zcela nevypočitatelně buď v češtině nebo v angličtině.

středa 23. listopadu 2011

I'm lovin' it'

Musím se přiznat: přestože jsem neochvějnou zastánkyní čteček, kindlí, tabletů, iphonů a jiných vynálezů pro konzumaci a trávení e-knih, sama žádný takový aparát nevlastním. Kdykoli mám příležitost, hladově klikám po dotykových obrazovkách přístrojů svých přátel, případně vířím okolo expozice v krámech s elektronikou a hodinu zkouším, šmatám, otírám se, mačkám a lepím se prsty na plochu nejrůznějších displejů, dokud se mě obsluha počtvrté nezeptá, jak mi může pomoct, a já sklíčeně neodtuším, že nijak - což je úplná pravda, která platí napříč několika aspekty mého současného života. To se ovšem změní: s neomluvitelným zpožděním jsem zjistila, že má oblíbená restaurace McDonald's přišla před pár týdny se soutěží Bingo, kdy je možné kromě 650,000 hamburgerů model double-decker čili Big Mac vyhrát taky ipad nebo iphone. Přátelé - jdu do toho! Pokud vás napadá, že spisovatel, který neušetřil ani na ipad, si může jen stěží dovolit cpát se denně jídlem z Mekáče, je to úvaha zcela správným směrem: kdo taky říká, že se budu cpát já, že? :) Hrací karta nabádá - "Zapoj do soutěže celou rodinu a všechny kamarády" (už se stalo), nezbývá než zapojit čtenáře blogu. Takže prosímvás: pokud dostanete neodolatelnou chuť na některé z McMenu, ale chtěli byste vyhodit automaticky přiložené hrací karty, protože se z principu neúčastníte podobných vykutálených her určených pro konzumní masy, zadržte! Takové hry jsou totiž jako stvořené pro nás - autory, kteří se zatím neproslavili. Na každé kartě je náhodný shluk písmen, která se lepí do řádků - tajenek - pro jednotlivé výhry, já sháním písmena I - P - H nebo O (pro iphone), ale ještě lépe písmena T - A - B - L a znovu T (pro tablet / ipad). (...Výhra "McAuto" mě nechává z principu zcela chladnou, protože nejde o Mazdu MX-5 NB, ale kdybyste jinak nedali a chtěli se za každou cenu zbavit písmen M - C - U - T nebo O, tak chladné principy možná přehodnotím.) A teď pozor: za každé poskytnuté písmeno nabízím jedno stažení e-knihy Totál Balkán zdarma! Vaše nutriční a chuťové harakiri bude navíc odměněno blaženým pocitem, že jste podpořili rozvoj e-literatury v Čechách.

Žádné komentáře:

Okomentovat