Tento blog je preventivním opatřením proti 1) smazání pevného disku, 2) spláchnutí flashky do záchodu, 3) krádeži, ztrátě nebo požáru, při němž by došlo ke zničení jedinečného šanonu s poznámkami a texty, 4) kombinaci všech předchozích katastrof. Vychází bez jakéhokoli žánrového omezení, a to zcela nevypočitatelně buď v češtině nebo v angličtině.

pátek 31. srpna 2012

Hádej, kdo (možná) přijde na večeři

Již několik měsíců se neúčastním žádných literárních soutěží (pouze je pořádám). Protože proto. Všechno je podvod! Jen z vás vytáhnou peníze, autorské výtisky či desatero kopií scénáře, které si pak vyzvednete kdesi ve vrátnici na první pohled nedotčené. Tůdle. Před měsícem vyhlásil soutěž obchodní řetězec Interspar. Podmínkou bylo utratit v některém ze supermarketů tisíc korun, takže jsem si jen zaťukala na čelo. Se ví že jo. Nevyhraju a ještě mě to bude stát litr. Jenže, stalo se toto: několik skalních čtenářů Jiného psaní se na můj nákup složilo. Že prý by to byla náramná legrace, kdyby Zdeněk Pohlreich vařil s osobou, která v kuchyni vykazuje stejný objem talentu jako Čeněk z Cimrmanovy herecké společnosti Lipany. A tak jsem Zdeňkovi Pohlreichovi napsala toto:

Pane Pohlreichu, znáte lidi, kteří dovedou postavit plastovou varnou konvici na plynový hořák, vejce s cukrem utřou do ručníku a steak v jejich podání by nepozřel ani vyhladovělý šakal? - Jestli jsem první, tak mě těší. Stejně jako Vaše úspěchy, mé gastronomické neúspěchy, zdá se, baví čím dál širší čtenářské publikum. Věřte, že naše společné setkání v jedné kuchyni má neodolatelný zábavní i výživný potenciál. Navíc: vůbec se Vás nebojím. A tak, pokud se nebojíte ani Vy, přijďte vařit k nám! 

Kuchařský guru prý osobně vybere deset nejlákavějších pozvánek a k jejich autorům přijde uvařit. Nikdy jsem žádnou soutěž nevyhrála, takže jsem prosta očekávání, ale kdyby to náhodou vyšlo, myslím, že to vážně bude kuchařský kabaret pro ty, kteří se na můj nákup složili! 

Žádné komentáře:

Okomentovat