Tento blog je preventivním opatřením proti 1) smazání pevného disku, 2) spláchnutí flashky do záchodu, 3) krádeži, ztrátě nebo požáru, při němž by došlo ke zničení jedinečného šanonu s poznámkami a texty, 4) kombinaci všech předchozích katastrof. Vychází bez jakéhokoli žánrového omezení, a to zcela nevypočitatelně buď v češtině nebo v angličtině.

sobota 31. prosince 2011

Totál trailer!

V rámci vynalézavých manévrů, jimiž jsem se v uplynulých měsích snažila vyhnout práci, mě napadlo toto: když může být upoutávka na film, proč by nemohla být upoutávka na knihu? - Můj Opravdu Skvělý Nakladatel se nápadu chopil a vtělil mou představu do vlastnoručního traileru, na který se můžete podívat zde. Produkce upoutávek ho zaujala natolik, že angažoval studenta filmového střihu a společně vyrobili ještě tuto verzi. Celý kanál Totál Balkánu pak najdete tady - postupně tam budou přibývat další videa. Které zpracování se vám líbí víc? Sem s názory, budu za ně vděčná. Jinak všem čtenářům upřímně děkuji za přízeň v roce 2011 a přeji báječný nový rok! Ani nevíte, kolikrát jsem se díky vašim povzbudivým komentářům odpíchla ode dna Mariánského příkopu tvůrčí nejistoty, ořezala tužku, překlopila list (zpravidla piškvorkový arch) a v nové naději rozčísla další prázdnou obrazovku. Jdu  dál zarytě mlčet předvečerem třaskavé silvestrovské noci (...každý rok touto dobou totiž odolávám výzvám k veselí a přípitkům, dokud spolehlivě nedospěji k závěru, že letošní čas promarněný líným bloumáním za těch pár zbývajících hodin už opravdu nedoženu, takže se nerada vztyčím od počítače a stanovím předsevzetí pro rok 2012: omezit líné bloumání a shora uvedené úhybné manévry. 

2 komentáře:

  1. Těžko říct, asi se mi více líbí ta druhá veze.

    Jinak už jsem zlehka zapůsobil, abych dostal Totál Balkán k narozeninám (místo ponožek). Na tu knížku se těším jako malý kluk od té doby, co jsem si přečetl první ukázku.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za názor a za povzbuzení! Doufám, že se Vám kniha bude líbit. V tuto chvíli je ke stažení e-kniha, tištěná verze bude k zakoupení co nevidět. Jinak ji budeme určitě prodávat na křtu, měl by se konat na konci ledna a bude včas oznámen zde na blogu.

    OdpovědětVymazat